#1 Skrevet September 18, 2006 Har en kompis som har kjøpt seg 98 mod A6 sedan. Noen som har noe til den de skal kvitte seg med? Han skal ikke style mye, men jeg foreslo S6 grill når det nå står S6 felger på den... Så får vi ta det derfra. Hvor er den rimligst å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2006 Hos Audi,de er faktisk rimelige på S-Grillene med rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2006 Hva er S-grill ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2006 S6 grillen passer ikke til A6 modeller eldre enn 2002. Riktignok passer den heller ikke til facelift modellene (2002-2004), men den kan tilpasses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2006 S6 grillen passer vel til A6 modeller eldre enn 2002 hvis det er en 4.2l V8. Mener jeg da (mulig du må bytte panser låsen/håndtaket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2006 S6 grillen passer vel til A6 modeller eldre enn 2002 hvis det er en 4.2l V8.Mener jeg da (mulig du må bytte panser låsen/håndtaket) Det er korrekt, alle modeller med V8 motor har et lengre panser og en annen grill en øvrige modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...