Anbefalte innlegg

Noen dager så renner det en dam med kaldt rent vann under bilen min etter jeg har parkert. Er det vanlig at det blir så mye kondens fra klimaen at det ser ut som bilen har pisset på seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen dager så renner det en dam med kaldt rent vann under bilen min etter jeg har parkert. Er det vanlig at det blir så mye kondens fra klimaen at det ser ut som bilen har pisset på seg?

Er ikke uvanlig at det kommer masse kondens fra klima. Jo hardere den jobber, jo mer kondens. Hvis du f.eks kjører med vinduer åpne og klima på eller det er enormt varmt (sjeldent vi har dette "problemet" i vårt land), må denne jobbe xtra hardt ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær glad for at det kommer kondensvann under bilen og ikke inni :) og joda, når det er godt og varmt ute og klima/AC går på bånn pinne, kan det se ut som noe er feil, men nyt den kalde lufta du ;) for på alt som er viktig er det som regel en lampe som blinker, om noe er feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.