#1 Skrevet September 19, 2006 Skal skifte diverse i forstillinga. Er det samme kvalitet på delene fra mekonomen som fra møller? Må jeg løsne fjærbeinet for å bytte øvre bærearmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2006 Skal skifte diverse i forstillinga. Er det samme kvalitet på delene fra mekonomen som fra møller? Må jeg løsne fjærbeinet for å bytte øvre bærearmer? Det er billigere å kjøpe fra NBS, kjøpte ett komplet sett ca 4000,- Tror det, skal selv skifte til helga men jeg skal skifte hjul lager også så derfor må jeg demontere fjærbeinet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2006 vet ikke pris, men mekonomen kjøper delene sine fra samme fabrikk som org delene er laget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2006 http://www.veng.no Betalte 2000? for øvre bærearmer.. 4 stk.. hadde hele fjørbenet nede, men ikke av når vi bytta.. Låsebolten kommer du trolig til å slite med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2006 Takker for svar:) Blir nok handlet på mekonomen. Låsbolten SKAL ut, koste hva det koste vil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...