#1 Skrevet September 19, 2006 Har problemer med at alarmen min utløses når enkelte VAG'er i nærheten låser bilen sin med org. fjernstyrt sentrallås. Lurer fryktelig på hva det kan være. Bilen er en '92 Audi 100 med Defa 821X-G og har ikke org. fjernstyrt sentrallås så vidt jeg kjenner til. Regner ikke med det er alarmen det er noe feil på, men at det er noe annet i bilen som påvirkes av fjernkontrollen og deretter utløser alarmen. Alarmen uløses kun når bilene låses, ikke når de låses opp. Fryktelig irriterende er det ihvertfall. Noen som har vært borti lignende? Vet alarmen skal reagere på hurtige spenningsfall, så jeg lurer derfor på om det kan være at det faktisk er fjernstyrt sentrallås på bilen og at de aktuelle fjernkontrollene slår inn på min og låser bilen. Sentrallåspumpa vil jo da gå og skape et hurtig spenningsfall. Har ikke hatt anledning til å sjekke noe med en kontroll som faktisk slår inn, så er derfor rimelig rådløs. Alle tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...