#1 Skrevet September 19, 2006 Er det noen som har montert/byttet grill i front fanger på AUDI a3 2001 mod. Har problemer med å få inn den nye grillen min: bh : må man ha av front spoiler for å montere grillen:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2006 Er det noen som har montert/byttet grill i front fanger på AUDI a3 2001 mod.Har problemer med å få inn den nye grillen min: bh : må man ha av front spoiler for å montere grillen:confused: Har byttet på min og erfaringsmessing så gikk det lettest å få den nye grillen på plass når fangeren var demonter og man kom til fra baksiden slik at man fikk "styrt" grillen på plass i festene/sporene fra innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2006 Er det noen som har montert/byttet grill i front fanger på AUDI a3 2001 mod.Har problemer med å få inn den nye grillen min: bh : må man ha av front spoiler for å montere grillen:confused: av med fangern.du kan få det til uten men der er noe jævla kål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2006 Da er det av med fangeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...