#1 Skrevet September 19, 2006 Det begynner å bli noen golf 1 med 16v motorer i klubben. Lurer derfor på hvilke motorfester dere har brukt eller anbefaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2006 Det begynner å bli noen golf 1 med 16v motorer i klubben.Lurer derfor på hvilke motorfester dere har brukt eller anbefaler. Golf 1.8 GTI fester... eller fra 1.6/1.5 passer rett på blokk og i bilen. (forutsatt at den ikke er levert orginalt med 1.1/1.3) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2006 Det begynner å bli noen golf 1 med 16v motorer i klubben.Lurer derfor på hvilke motorfester dere har brukt eller anbefaler. Hvis du tenker på polyforinger så bruker vi Prothane(?) som Rudi ordnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2006 Hvis du tenker på polyforinger så bruker vi Prothane(?) som Rudi ordnet. Det var det jeg tenkte på.... Hørt at noen bruker fra golf diesel, disse er vel litt stivere enn gti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2006 Det var det jeg tenkte på.... Hørt at noen bruker fra golf diesel, disse er vel litt stivere enn gti? Har hørt noe sånt jeg også, men tilgjengeligheten og prisen er bedre med settet som Rudi selger. Tror det var 12-1300 for komplett sett til hele bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2006 Da får jeg høre med Rudi om han har eller kan skaffe flere sett. Takk for info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...