#1 Skrevet September 19, 2006 Skjer det noe i kveld eller i morgen i Trondheim som er vært å få med seg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2006 Det er hvertfall lokallagsmøte på torsdags-kveld, hvis du blir her til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2006 Jeg skal kanskje på Tevo Dekk for litt bremse-inspeksjon, med påfølgende pizza eller noe lignende kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2006 Jeg skal kanskje på Tevo Dekk for litt bremse-inspeksjon, med påfølgende pizza eller noe lignende kanskje Pizza når hvor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2006 Det er hvertfall lokallagsmøte på torsdags-kveld, hvis du blir her til da. Pokker... reise nedover igjen på torsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2006 Pizza når hvor ? Ukjent! Etter bremsejobben er gjort antageligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2006 Ukjent! Etter bremsejobben er gjort antageligvis Gi meg en lyd når dere er klare da :-) 47902521 Hvor ligger forresten Tevo dekk? oppe ved ES et sted ?? Kanskje jeg skulle at en tur opp dit også? Blir alltid sulten av å se andre jobbe :-) Og ikke minst tørst :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2006 Jeg skal kanskje på Tevo Dekk for litt bremse-inspeksjon, med påfølgende pizza eller noe lignende kanskje Er det blitt bremseverksted der oppe eller? Du finner sikkert 6 meter med rustne bremserør i en søppelbøtte der fra søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2006 Er det blitt bremseverksted der oppe eller? Du finner sikkert 6 meter med rustne bremserør i en søppelbøtte der fra søndag Hehe.. Tar du turen som ekspert eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2006 Hehe.. Tar du turen som ekspert eller? Dårlig med det ja, ser ut til at jeg og fruen skal på ikea og browse litt. Kan vel ta sin tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...