Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har elektrisk vindusheis bak. men de virker ikke, er det gåen motor eller lednings svikt?

hvordan får jeg til å se på dette selv? noen råd? alle råd er bra.

 

håper på hjelp

 

Hilsen kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk gennomføringa i døra, ledningsbrudd der skjer ofte. Hvis det er motoren bør du prøve å skaffe denne brukt da de er ganske så dyre på Møller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bryter foran som deaktiverer bryterne bak? Eller virker ikke vinduene med fremre brytere heller?

(Dekativeringsbryteren står mellom bryterne til fremre elvinduer)

 

Edit: Deaktiveringsbryteren står mellom de 2 bryterne foran som styrer elvinduene bak, på midtkonsollen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan mulig være gjennomføringa i døra ja som Petter. Sjekke der før du bestiller ny, jeg har nettopp fikset mine bak. var brudd på noen kabler i gjennomføringa.

 

Hvis du skal skaffe ny anbefales det IKKE å kjøpe disse motorene på møller, får de for under halve prisen på http://www.kollevold.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bryter foran som deaktiverer bryterne bak? Eller virker ikke vinduene med fremre brytere heller?

(Dekativeringsbryteren står mellom bryterne til fremre elvinduer)

 

 

det har jeg, men fugerer ikke derfra heller.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk gennomføringa i døra, ledningsbrudd der skjer ofte. Hvis det er motoren bør du prøve å skaffe denne brukt da de er ganske så dyre på Møller!

 

 

hvordan sjekker jeg dette? bare av med den som ledningene ligger i? å se ? måle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan mulig være gjennomføringa i døra ja som Petter. Sjekke der før du bestiller ny, jeg har nettopp fikset mine bak. var brudd på noen kabler i gjennomføringa.

 

Hvis du skal skaffe ny anbefales det IKKE å kjøpe disse motorene på møller, får de for under halve prisen på http://www.kollevold.no

 

 

takk, får prøve å se.. har du noen råd jeg kan følge? hvordan sjekke dette?'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, får prøve å se.. har du noen råd jeg kan følge? hvordan sjekke dette?'

 

hmm, hvis du åpner døra så ser du en gummiring som går fra stolpen og til døren, dra den av fra døren å se om du ser om noe av kablene er av. med meg så var det 2-3 kabler som var gått av, så ble så knotete å skjøte de da døra var litt i veien, så jeg tok av dørtrekket og trekte ut alle kablene fra døren, så skrudde jeg av bakdøra:P så fikk jeg puslet litt med kablene uten hindringer :)

 

Du kan å prøve å fjerne dekselet på innsiden av stolpen å se der, men lite sannsynlig at noen av de er av, for er ingen av de kontaktene der som ligger i klem med noe.

 

Sku gjerne ha tatt bilder å forklart bedre, men er så mørkt nå så kan gjøre det i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, hvis du åpner døra så ser du en gummiring som går fra stolpen og til døren, dra den av fra døren å se om du ser om noe av kablene er av. med meg så var det 2-3 kabler som var gått av, så ble så knotete å skjøte de da døra var litt i veien, så jeg tok av dørtrekket og trekte ut alle kablene fra døren, så skrudde jeg av bakdøra:P så fikk jeg puslet litt med kablene uten hindringer :)

 

Du kan å prøve å fjerne dekselet på innsiden av stolpen å se der, men lite sannsynlig at noen av de er av, for er ingen av de kontaktene der som ligger i klem med noe.

 

Sku gjerne ha tatt bilder å forklart bedre, men er så mørkt nå så kan gjøre det i morgen.

 

 

Har hatt av dør dekselet men ikke noe gale å se. skal prøve i morgen på det du sa.. håper det er feilen..:o)

 

tusen takk, til nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som regel i denne gummigjennomføringa feilen er, har hørt det fra flere golf 3 eiere.

 

1.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som regel i denne gummigjennomføringa feilen er, har hørt det fra flere golf 3 eiere.

 

1.gif

 

 

det jeg tenkte meg. har du opplevt at vindue hakker? eller går 5 å 5 cm ned å samme oppigjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.