#1 Skrevet September 20, 2006 Holder på med en aldri så liten oppradering av min 96 A6; denne har automatisk nivåregulering på bakakselen som jeg ønsker å fjerne. Jeg har kjøpt alle delene jeg trenger for å bygge om fjærbeinet til "vanlig", men er det noen som vet hva jeg gjør med hydraulikken? Vil demontere mest mulig. Ellers består oppgraderingen av: - Bytte av hjullager foran - Bytte av ytre drivledd foran - Bytte av fjærer (H&R 40mm) - Bytte av dempere (Bilstein Sprint) - Bytte av bærearmer foran inkl. foringer til stabstag - Bytte av lager i støtdempertårn - Bytte av endeledd - Bytte av foringer i bakstilling Og siden hele prosjektet oppstod pga. at jeg ble påkjørt. - Bytte av skjerm - Bytte av blinkelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2006 Når jeg gjorde det på min 200, så fant jeg en skrue som er lik som den skrua i den beholderen du har bak på hver side, bare uten det hullet, så tok jeg av hydralikk røret og skrudde i den skrua, blei tett det, og det holder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...