#1 Skrevet Mai 25, 2004 Noen som hadde denna i speilet på Vålerbanen i helgen?? Se link: http://ul.zsh.net/Petter900T/556676351Petter900T2.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2004 Var ikke mye bilde å se der:mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2004 Nei, jøss.... (?) Linken virka da jeg la den inn. Hmm... Never mind ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2004 Var det denne Saaben det var bilde av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2004 Ja, det stemmer! Hørte rykter om at han var litt "ufin" på banen... Men har ikke fått noe bekreftet da jeg ikke fikk vært der selv :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2004 Ikke si det a`! hehe... Jeg ga han starthjelp så han kom seg på banen :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2004 Hehe, så fint da! Sikkert en grei kar. Men, det jeg hørte var at han hadde "hjulpet" en sølvgrå S4 eller S6 sedan i grøfta... ups. Men, den som er med på leken må tåle steken osv. :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...