Anbefalte innlegg

har VDO instrumenter fra en GOLF I cab.. disse skulle hatt lys i seg, men har jo selvsagt slutta og lyse da!.. noen som har vært borti pærer til dette? og hvor jeg kunne fått tak i dem?

 

 

kjedelig å ikke ha lys i disse instrumenta om kveldene da jeg synes det er kurrant og se oljetrykk/oljetemp/volt ..

 

 

Mvh

 

Dan Stamnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut pærene og ta de med deg til nærmeste bilrekvisitabutikk...Mekonomen eller tilsvarende.

 

VDO har hatt ulike typer, noen med løs pære og noen med komplett pære/holder...tipper det er førstnevnte du har med en pære på 2 watt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er sokkelen jeg skal ha tak i! :) er som du sier, er utbyttbare pærer, men hjelper jo lite da jeg har def sokler på en måte!

 

har vært innom alle bilrekvisitabutikker i nærheten her.. ingen kunne hjelpe desverre :(

 

frykter jeg må starte å modifisere og sette inn andre lamper der gitt :( hadde håpa jeg kunne sluppet det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er sokkelen jeg skal ha tak i! :) er som du sier, er utbyttbare pærer, men hjelper jo lite da jeg har def sokler på en måte!

 

har vært innom alle bilrekvisitabutikker i nærheten her.. ingen kunne hjelpe desverre :(

 

frykter jeg må starte å modifisere og sette inn andre lamper der gitt :( hadde håpa jeg kunne sluppet det

 

Gi meg nummeret på instrumentet ditt så skal jeg se hva jeg kan ordne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.