Anbefalte innlegg

Når drar folk til ACR?

 

Prøve å organisere noe? morsomt å kjøre sammen med noen oppover. Jeg og en kolega drar vel fredag formiddag, og det skulle vel hr. Witzøe også. Da er vel heller ikke en gullfarga S6 og en grønn S2 langt unna heller kanskje?

 

flere som skal være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ordnet meg fri på fredag (og mandagen) i hvert fall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi iallefall 6? biler som skal opp...

 

Når skal vi få til avreise da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært der oppe før, men det er vel ca 50 mil å kjøre, så vi bør ikke dra alt for seint på dagen, synes jeg.

 

S-gjengen har vel vært oppover før, og vet sikkert mer om hvor lang tid kjøreturen tar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei. Vet ikke enda om jeg skal oppover pga jobb. Men er i såfall interessert i å kjøre sammen med noen andre fra klubben. Regner med at turen tar ca 6 timer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jimmy Torstensen

Regner med at turen tar ca 6 timer..

 

Da tror jeg man må kjøre slitsomt fort. Vil vel heller regne åtte timer med en stopp eller tre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-gjengen har tatt fri fra jobb fredag... snakk om reise tidlig fredag morgen...

Det begynner jo banekjøring kl 18.00 fredag på ACR...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Da tror jeg man må kjøre slitsomt fort. Vil vel heller regne åtte timer med en stopp eller tre.

 

"ståtid" vil jo komme i tilegg, men i ren kjøring trenger man ikke bruke mer enn seks timer..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eirik Bakken

S-gjengen har tatt fri fra jobb fredag... snakk om reise tidlig fredag morgen...

Det begynner jo banekjøring kl 18.00 fredag på ACR...:)

 

Er vel ingenting å skryte av. Parafinbrenner gutta skal også ha fri hvis alt går som planlagt!!

 

Si tid og sted!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parafinbrenner gutta skal også ha fri hvis alt går som planlagt!!

 

Si tid og sted! [/b]

 

Parafinbrenner gutta?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jimmy Torstensen

Parafinbrenner gutta?? :)

 

Ja... vil du være med i klubben? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp Fredrik

 

Er på vei oppover i rett tid på fredag vil jeg tro.

Ikke lett å fastsette tidspunkt, da vi sikkert skal ha med oss Øystein og han står vel med hodet ned i motorrommet til etter at vi skulle dratt. Han kommer som regel kjørende på natta i siste liten:)

 

Det ser ut til at det blir minst 6 stk Audi men det er sannsynlig at det blir rundt 10 stk som kjører fra Trondheim.

 

Vi drar helt sikker før klokken 12, men om det blir klokken 08.00 eller 10.37 eller kanskje 09.12, det får vi komme tilbake til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Witzøe

Jepp Fredrik

 

Er på vei oppover i rett tid på fredag vil jeg tro.

Ikke lett å fastsette tidspunkt, da vi sikkert skal ha med oss Øystein og han står vel med hodet ned i motorrommet til etter at vi skulle dratt. Han kommer som regel kjørende på natta i siste liten:)

 

Det ser ut til at det blir minst 6 stk Audi men det er sannsynlig at det blir rundt 10 stk som kjører fra Trondheim.

 

Vi drar helt sikker før klokken 12, men om det blir klokken 08.00 eller 10.37 eller kanskje 09.12, det får vi komme tilbake til.

 

Hva med 10.26?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sent ut her kanskje, men for de av der som ikke har fått det med dere, så er det en gjeng som møtes på Bunnpris Nidarvol klokken 09.00 På fredag. Vi kjører da samlet mot ACR. Det er også enkelte som kommer til å dra litt senere på dagen. Jeg tror Øystein Vige skal dra 17.00 så dere som ikke kommer dere opp så tidlig som oss kan jo høre med Øystein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. og jeg kommer nok til å dra en gang midt i mellom.

 

(må jobbe litt i morgen ser det ut for, så 0900 blir litt vel tidlig).

 

Foreslår at vi koordinerer oss litt i Mo i morgen kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er det som kjører 9:00 nå da?

Jævlig tidlig men.... jeg stiller nok opp da. med "full" bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik, det blir i allefall en velkjent S4 og en S6. Begge fullastet. Samt at det kommer en 100 2.8 som ikke er like fullastet. Så stikker vel du innom med nytraktorn.

Mulig det kommer noen sørfra som henger seg på også.

Men egentlig er det bare å møte opp og se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.