#1 Skrevet September 20, 2006 Hei Har i lengre tid gått og irritert meg over den utrolig stygge vindusviskeren som sitter bak på bilen min. Nå har jeg bestemt for å gjøre noe med det. Hva er best å bruke for å tette hullet etter viskeren? Hullet er i bakluka ikke i vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2006 Enig i at den "padleåra" er stygg på de bilene...Er vel bare å sveise igjen som funker vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2006 Bakluka er av plast eller glassfiber Har fyllt igjen hullet med no tokomponent lim Får sjekke om det holder seg der og om det blir tett Neste steg blir å fjerne spylerdysa og få det lakkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2006 Bakluka er av plast eller glassfiberHar fyllt igjen hullet med no tokomponent lim Får sjekke om det holder seg der og om det blir tett Neste steg blir å fjerne spylerdysa og få det lakkert Skal fjerne spylerdysa ved lakkering jeg også. Har fyllt i sikaflex i hullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2006 nei, håper ikke det blir ny mote 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2006 Hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2006 hehe, at folk sier.. Ser du skal selge bilen din men kjipt at du ikke har "cleana" vindusviskerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2006 Hehe, den vindusviskeren er det nok ingen som savner. Har ikke hatt brukt for den en eneste gang hittils, det er jo ikke noe vits når bilen har spoiler.. all møkka som blir sprutet opp legger seg jo "under spoileren". Dessuten er det bare å borre opp hullet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...