Anbefalte innlegg

hei, vil gjerne ha noen stivere foringer til bilen min. typ 85 coupe q. noen som har anbefalinger til merke? firma?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skaffer jeg. eller ta kontak med jan på autopower og hils fra meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, men er det noen plass som det selges stivere fester til girkassa og evt motor. føles som motor skal hoppe ut av motorrommet når enn herjer:rolleye: har originale s2 motor fester til motor, men orig girkasse festene som sitter i bilen fra før av. myke og fæle.... coupe type 85

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, men er det noen plass som det selges stivere fester til girkassa og evt motor. føles som motor skal hoppe ut av motorrommet når enn herjer:rolleye: har originale s2 motor fester til motor, men orig girkasse festene som sitter i bilen fra før av. myke og fæle.... coupe type 85

Jeg har ikke funnet noen stivere girkassefester til disse bilene i alle fall. En alternativ måte (og frem for alt billig) er å lage fester av hockeypucker. Sjekk ut Helge Gjerseth sin prosjekttråd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.