Bakdempere til Caddy pickup 85mod

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om det er mulig å få tak i kortere dempere bak til bilen min?

Etter jeg senket den, så bunner jeg demperene.

Trenger sårt nye kortere dempere.

mvh

christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på Caddy 9KVF'en min. SAT-Autosport http://www.sat-autosport.de hadde den gang korte gule og røde Koni til Caddy (samme dempere bak på de to første generasjonene).

Jeg er og blitt fortalt at framdempere til Boble (ikke 02/03) skal være godt egnet. Etter at en kamerat hadde Boble i sommer og bytta dempere på denne må jeg si meg enig i at slike dempere ser meget egnet ut. Disse har like innfestinger og er en del kortere enn de originale bakdemperne på Caddy. Demperne kameraten min kjøpte var fra KYB og var meget bra. Fåes bl.a. hos Unneberg bil i Tønsberg og Veteran VW-service i Fredrikstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på Caddy 9KVF'en min. SAT-Autosport http://www.sat-autosport.de hadde den gang korte gule og røde Koni til Caddy (samme dempere bak på de to første generasjonene).

Jeg er og blitt fortalt at framdempere til Boble (ikke 02/03) skal være godt egnet. Etter at en kamerat hadde Boble i sommer og bytta dempere på denne må jeg si meg enig i at slike dempere ser meget egnet ut. Disse har like innfestinger og er en del kortere enn de originale bakdemperne på Caddy. Demperne kameraten min kjøpte var fra KYB og var meget bra. Fåes bl.a. hos Unneberg bil i Tønsberg og Veteran VW-service i Fredrikstad.

Takk for det . . .får stikke innom en butikk her i bergen, og få bestillt meg dempere . . er grusomt å kjøre med det slik det er nå . .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.