#1 Skrevet September 20, 2006 som topic sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2006 Toppers det må vi se!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2006 Toppers det må vi se!!!!! Huff det dere grenser vel til litt harry... den bilen kunne blitt penere... men det er vel ikke sånn pimp my ride fungerer...... min mening... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2006 Æsj, Æsj, Æsj !, langt ifra nokke ej ville ha kjørt rundt i Likte ikkje ditta som dei jor på panseret, å inni blei de altfor mykje.... Men Pimp my Ride e vell litt slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2006 Noe av det de gjorde ble fint og noe så helt jæv**g ut.. Jeg har alltid synes at Pimp my ride er ganske harry.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2006 Hadde det vært GT'n min de gjorde det med så hadde vel tittelen vært "Destroy my ride"... Dette var ikke pent, rett og slett usmaklig... æsj... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2006 Ble forferdelig.. Men sikkert kult for rockere.. Dødningshoder er tøfft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2006 går på nytt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...