#1 Skrevet September 20, 2006 Hei Jeg lurer på hvilken motor denne toppen passer til. Det er til en 2,5 tdi men mere vet jeg ikke, finner ikke delen med ETKA heller så hvis noen kan hjelpe meg å finne ut hvilken motor den passer på hadde jeg vært meget takknemmelig Har lyst å få solgt den til noen så hadde jo vært greit å fortelle kjøper hva den passer til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2006 Noen som vet om denne kan brukes på ATT motor ? Har muligens en kjøper hvis den passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2006 Er 95% sikker på at den egentlig er til ACV motoren i en Caravelle/Transporter 2.5 TDI 102 HK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2006 Kan vel bare glemme å bruke den på en att motor da eller kan det sjongleres med topper på forskjellige blokker ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2006 Ingen motormaniacs som vet dette her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2006 Få noen med AKTE til å slå inn delenr. på TVN sidene. Da kan de søke på hva den passer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2006 Fikk IKKE opp toppen når jeg slo inn delenummeret i etka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2006 Nå får jeg ikke opp bildene dine, men sleng ut delenummeret her da, så kan vi jo se hva vi finner ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...