#1 Skrevet September 20, 2006 se på listen, er ute etter firkant flens til kkk-turbo og trekantflens etter flex-røret fra wastegate - i rustfritt. Men jeg hvet ikke hvilken dimensjoner og hullavstand det er snakk om. Varenummer hadde vert fint. Hvis noen har tips om andre sider å finne dette på eller kan skaffe, bare si ifra. http://www.vangbo.no/pdf/Flenser_pakninger.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2006 bump! ser at det ikke er mulig med 3" i firkantflens på den linken jeg la ut. Må være noen som har tips her vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2006 Mitt tips er å ta med de respektive pakningene til et vannskjæresenter og få de til å skjære ut de flensene du trenger. Da kan du velge tykkelse og materiale selv. Jeg gjorde dette på olje-inn flensen på en KKK turbo, og det kosta meg 200kr for 2stk flenser. Det var da 0,5cm med rustfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...