Anbefalte innlegg

kæ saie dåkke te at me tæge møde på fysst kåmane syndag?? så møje æg ao får væra mæ.....

morten?? kæ saie du så æ sjefen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sama for meg. for eg tror ikkje eg får gokarten min på veien for d om.. må sikkert komma på min Vw-DBS-Intruder GTI me 24 Trinns kasse. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo Thunder valle og den søndagen....

Hadde håpt på massive filming og på treffet, så jo flerne bilar jo bedre... Har någen idear te promo-filmen, så eg håpe någen har lyst å svi litt gummi... ;)

For de som har lyst å væra med å laga promofilmen (filma og sånn), send meg ein mail, eller hykk meg på MSN (atledreier@hotmail.com), så kan me slenga ront litt idear.

- Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Lie

sama for meg. for eg tror ikkje eg får gokarten min på veien for d om.. må sikkert komma på min Vw-DBS-Intruder GTI me 24 Trinns kasse. : gråter :

:D jeg har kilimanjaro med 21trinns sekvensiel DGS "ver 2" girkasse og giring på ratet:p

Jeg har ikke bil på søndag heller, kanskje jeg rekker "den valige" lokallstreffet første søndag i juni (06.06) Men har ikke noe i veien ta en milkshake nå til søndag heller.

Men jeg regner med at vi må "holde" møte 6 juni også. Det begynner å bli en del som kommer, og de 3-4 siste gangene har det vært 25-30 folk der. Og så mange er det ikke inne her på forumet. Første søndag i måned har jo blitt "bankers" for mange nå. Så det for bli et ekstra treff :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg for min del e sleden på søndag, ska på danmarks tur med jobben...men viss d bler så stille eg( hvis d ikkje e for seint)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dar va laber stemning for dette forstår eg....

jaja..då sleppe eg å væra mæ på mødene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.