Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk ødelagt min orginale front har jeg planer om å få byttet til RS6-front

 

 

Noen som har gjort dette på 2002 A6 ?

Hva bør jeg gå for ?

Dietrich sin er jo i glassfiber , men det er jo den rimeligste....

 

Noen som kan anbefale meg noe her inne? er åpen for forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 01 som jeg har montert faceliftfront på og RS6 fanger fra dietrich. Den er helt grei, litt tilpassing men det er det jo på alt som ikke er orginalt. Må også bytte spredere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 01 som jeg har montert faceliftfront på og RS6 fanger fra dietrich. Den er helt grei, litt tilpassing men det er det jo på alt som ikke er orginalt. Må også bytte spredere.

 

Har du noen bilder av denne ?

 

Hva lags gitter har du brukt i den fangeren ? og hvilke tåkelykter ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du MÅ jo buke grovmasket RS netting,slik:

a6%201%20mai%2005%203.jpg

 

Den kjøpes her:

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?products_id=670

 

Ellers så har de Rs6 fanger her hvor nettingen følger med. ;)

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_40&products_id=670

 

:D

 

He he , samme link 2 ganger :rolleye:

 

Men jeg ska ikke ha den der uansett , den er til før facelift

 

det er denne jeg skal ha til faceliftmodellen¨ http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_40&products_id=271

, uansett kommer jeg til å sette på S6 grillen i midten nede , men vurderer å lakkere de svarte (S6 grillene oppe og nede)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt orginalt RS6 gitter og orginal RS6 grill. Skal se om jeg får til noen bilder imorgen etter jeg har vaska bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt orginalt RS6 gitter og orginal RS6 grill. Skal se om jeg får til noen bilder imorgen etter jeg har vaska bilen.

 

Ja hadde vert fint å sett et bilde før jeg bestemmer meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det noen bilder av fronten min.

A6'en 002.jpg

A6'en 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så meget bra ut det der ja ....

 

Blir ikke RS6 grill på meg , da jeg har limt på en S6 grill på min og orker ikke det styret det er å få av denne... så det blir RS6 frontfanger med S6 grill oppe og nede i midten , men orginale RS6 gitter rundt tåkelyktene.

Mulig jeg tar å lakkerer S6 grillene svarte , om min lakkerer er villig :o

 

Hvilke tåkelykter har du brukt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte lime på Rs6 grillen min jeg og, passer ikke så gordt med fester gitt. Vet ikke om jeg tør å si åssen tåkelys jeg har brukt...... de er fra en citroen c4, det var de jeg fant ifarten som var nesten helt rette i fronten, det er valeo lykter. troe det er samme lykter som sitter på peugeot og. Hella har også noen lykter som kan brukes, men jeg fikk de andre mye billigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.