Ålesund: Trenger noen latterlig billige 18" dekk.

Anbefalte innlegg

Tror jeg har fått skade/punktering på et forhjul på bilen min, samt at de er meget godt slitt.

Hva må jeg gi for noen 2 stk "LATTERLIG" billige 235/40-18" dekk til bilen min her i Ålesund? (Skal skifte felger på den til våren 2007 og da skal jeg ikke ha 18", noe som gjør at jeg vil ha billige ruske dekk på bilen foran nå.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har fått skade/punktering på et forhjul på bilen min, samt at de er meget godt slitt.

Hva må jeg gi for noen 2 stk "LATTERLIG" billige 235/40-18" dekk til bilen min her i Ålesund? (Skal skifte felger på den til våren 2007 og da skal jeg ikke ha 18", noe som gjør at jeg vil ha billige ruske dekk på bilen foran nå.)

235/40-18 ??? Hmmm............som oftest dyre dekk i den dimensjonen der men ville hørt med Dekkbaron1 i Fremmerholen. Snakka jo samme språk som deg dei som drive det (Romsdalsk altså : smil : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ich weiss! I PRATA JO IKKJE ROMSDALING! I E JO MOLLING! SJØNNE IKKJE TA AT DOKKE MEINE ÅNDALSNÆSINGA SNAKKA SLIK SOM OSS MOLLINGA.

I e statsmEnister I!

Skal stikke en tur innom de, og høre om de har noe liggende å morkne i et hjørne. Her snakker vi om budsjett klasse LAV. he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestill fra dekonline! ;) 949 pr dekk ferdig levert på døra.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ich weiss! I PRATA JO IKKJE ROMSDALING! I E JO MOLLING! SJØNNE IKKJE TA AT DOKKE MEINE ÅNDALSNÆSINGA SNAKKA SLIK SOM OSS MOLLINGA.

I e statsmEnister I!

Skal stikke en tur innom de, og høre om de har noe liggende å morkne i et hjørne. Her snakker vi om budsjett klasse LAV. he he

Hehe jaja alt over Ørskog-fjellet e samme ulla i mine øyne : smil : Helge Vadseth har kanskje noen 235/40-18 dekk liggende...........hør med han!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.