#1 Skrevet September 21, 2006 Tror jeg har fått skade/punktering på et forhjul på bilen min, samt at de er meget godt slitt. Hva må jeg gi for noen 2 stk "LATTERLIG" billige 235/40-18" dekk til bilen min her i Ålesund? (Skal skifte felger på den til våren 2007 og da skal jeg ikke ha 18", noe som gjør at jeg vil ha billige ruske dekk på bilen foran nå.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2006 Tror jeg har fått skade/punktering på et forhjul på bilen min, samt at de er meget godt slitt. Hva må jeg gi for noen 2 stk "LATTERLIG" billige 235/40-18" dekk til bilen min her i Ålesund? (Skal skifte felger på den til våren 2007 og da skal jeg ikke ha 18", noe som gjør at jeg vil ha billige ruske dekk på bilen foran nå.) 235/40-18 ??? Hmmm............som oftest dyre dekk i den dimensjonen der men ville hørt med Dekkbaron1 i Fremmerholen. Snakka jo samme språk som deg dei som drive det (Romsdalsk altså ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2006 ich weiss! I PRATA JO IKKJE ROMSDALING! I E JO MOLLING! SJØNNE IKKJE TA AT DOKKE MEINE ÅNDALSNÆSINGA SNAKKA SLIK SOM OSS MOLLINGA. I e statsmEnister I! Skal stikke en tur innom de, og høre om de har noe liggende å morkne i et hjørne. Her snakker vi om budsjett klasse LAV. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2006 bestill fra dekonline! 949 pr dekk ferdig levert på døra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2006 ich weiss! I PRATA JO IKKJE ROMSDALING! I E JO MOLLING! SJØNNE IKKJE TA AT DOKKE MEINE ÅNDALSNÆSINGA SNAKKA SLIK SOM OSS MOLLINGA. I e statsmEnister I! Skal stikke en tur innom de, og høre om de har noe liggende å morkne i et hjørne. Her snakker vi om budsjett klasse LAV. he he Hehe jaja alt over Ørskog-fjellet e samme ulla i mine øyne Helge Vadseth har kanskje noen 235/40-18 dekk liggende...........hør med han!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...