#1 Skrevet September 21, 2006 Noen som har kjøpt RS4 Replica felger fra BigWheels? Tenkte å kjøpe meg disse med vinterdekk, men hører og at det finnes mange dårlige replica felger og at det er stor forskjell på felgene de ulike replica leverandørene leverer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2006 Har sett mye rart innen RS4 replica. Tykkelsen på eikene er vel der du merker størst forskjell. Samt sølvfarge. Noen er nesten hvite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2006 Noen som har kjøpt herfra og kan legge ut bilde av hvordan de ser ut? Mvh Christian Edit: De nye rs4 felga jeg tenker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2006 Dette er vel hollandfelger, og kvaliteten på disse er vel helt ok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2006 Noen som har kjøpt herfra og kan legge ut bilde av hvordan de ser ut? Mvh Christian Edit: De nye rs4 felga jeg tenker på RS4 II heter de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2006 Har også tenkt å kjøpe 18" RS4 II felger.. Ikke funnet noe bra tilbud enda.. Tips mottas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2006 Har også tenkt å kjøpe 18" RS4 II felger.. Ikke funnet noe bra tilbud enda.. Tips mottas.. Ring Dekkcompaniet på Rud i Bærum, snakk med Stian. 67 15 06 50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2006 RS4 II heter de. I see! Ingen som sitter på bilder?+ Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2006 Har også tenkt å kjøpe 18" RS4 II felger.. Ikke funnet noe bra tilbud enda.. Tips mottas.. Jeg skaffer disse. Sender deg PM med pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2006 Send pm til meg også da.. 17" med piggfrie vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2006 jeg også.. skal ha gamlemodellen 17"rs4 og ok piggfrie dekk.. 5-112 bla bla bnla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2006 Sjekk min profil.. 8*18" RS4 2 Fra felgimport Disse er mørkere enn Sharif sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 25, 2006 Noen som har erfaringer på RS4 II felgene fra Gjerde & Byhring AS? http://www.bridgestone.no/produkt/felg/felgprogram_06.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2006 Noen som har erfaringer på RS4 II felgene fra Gjerde & Byhring AS? http://www.bridgestone.no/produkt/felg/felgprogram_06.html De jeg har på A4'en, se profilen. Er fornøyd, de overlevd sommeren helt fint Ingen flassing, skeivheter eller blassing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 25, 2006 Send pm til meg også da.. 17" med piggfrie vinterdekk jeg også.. skal ha gamlemodellen 17"rs4 og ok piggfrie dekk.. 5-112 bla bla bnla.. Dere har fått PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 27, 2006 De jeg har på A4'en, se profilen. Er fornøyd, de overlevd sommeren helt fint Ingen flassing, skeivheter eller blassing. Hvordan er disse iforhold til felgimport sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 28, 2006 Slik ser de fra Big Wheels ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 28, 2006 Hvordan er disse iforhold til felgimport sine? Usikker, har ikke sett felgimport sine live, sikker bra de. De fra Gjerde og Byhring skal være laget i Italia av samme produsent som MAK felgene. Han jeg kjøpte de mumlet om at det var samme produsent som orginale Audi felgene men alt det der tar jeg med en klype salt. Når jeg skiftet til vinterdekk nå gikk jeg over felgene med lupe og det eneste som står på de er "NOT OE", bortsett fra impress, størrelse o.l. Ingen produsent navn eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 29, 2006 Usikker, har ikke sett felgimport sine live, sikker bra de. De fra Gjerde og Byhring skal være laget i Italia av samme produsent som MAK felgene. Han jeg kjøpte de mumlet om at det var samme produsent som orginale Audi felgene men alt det der tar jeg med en klype salt. Jeg har fra Felgimport. Sikkert ikke mulig å se forskjell på bilder, de ligger nå hvert fall på profilen. De har laget i Italia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg har fra Felgimport. Sikkert ikke mulig å se forskjell på bilder, de ligger nå hvert fall på profilen. De har laget i Italia Ja, jeg ser ingen forskjell ut i fra bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 31, 2006 Sjekk http://www.dekk-spesialisten.com eller kontakt de pr tlf.. De ordner nok et skikkelig tilbud.. Har fått BRA pris der tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...