#1 Skrevet September 21, 2006 Får man rabatter hos Gromstad ved fremvisning av medlemskort? Jeg finner ikke noe info om dette på rabattsiden, så regner ikke med det, men tenkte det var lurt å spørre likevel. Ser jo man feks får rabatt hos Møller ulike steder så... EDIT: evnt noen derfra som er med i klubben og kan ordne noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2006 Det er ikke noen fast avtale, men hvis du snakker med de så får du som regel 10-15% når du kjøper for mer enn 300,- Det får i hvert fall jeg når jeg er innom...hender at jeg må minne de på det da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2006 Kanskje verdt å legge ut de 1100 kronene de forlangte for et hanskerom da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2006 jeg få iverfall 15% uansett. pleier ikke være vanskelige på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2006 Får også 10-15% rabatt, han ene sa at de "har fått beskjed fra toppen om å gi oss det". Jeg vet ikke om toppen er Møller eller Jan Trygve Gromstad, sjefen på huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2006 Jeg jobber der og vi gir vanligvis det, ved fremvisning av medlemskort;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2006 Det følgte med ett skriv på dette fra møller når jeg fikk medlemskortet mitt, som det gikk an å vise fram ved kjøp. Jeg antar att det var det det var ment for... Men husk att handler du på delelager på kveldstid eller lørdag, så sitter det ofte folk der som ikke pleier å sitte "up front" på delelageret, men som jobber "bak", og de har ikke alltid like god oversikt over alle avtaler og slikt som gjelder over disk. Derfor kan det hende att man "glemmer" slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2006 Det følgte med ett skriv på dette fra møller når jeg fikk medlemskortet mitt, som det gikk an å vise fram ved kjøp. Jeg antar att det var det det var ment for... Men husk att handler du på delelager på kveldstid eller lørdag, så sitter det ofte folk der som ikke pleier å sitte "up front" på delelageret, men som jobber "bak", og de har ikke alltid like god oversikt over alle avtaler og slikt som gjelder over disk. Derfor kan det hende att man "glemmer" slik. Gromstad har ikke åpent på kveldstid og på lørdag er det de faste folkene som bemanner delelageret. Hvordan det er andre steder vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2006 På kveldstid mener e torsdager etter 1600. både da og på lørdager rulleres det. mellom de vanlige, og de som ikke vanligvis sitter "foran". ELLER, du kan treffe på en av de 3 nye ansatte der da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2006 På kveldstid mener e torsdager etter 1600. både da og på lørdager rulleres det. mellom de vanlige, og de som ikke vanligvis sitter "foran". ELLER, du kan treffe på en av de 3 nye ansatte der da. Da har jeg vært "heldig"...har alltid truffet Jan eller han andre som jeg aldri husker navnet på...og som vel egentlig kanskje skulle jobbet på Stoa hos et merke med 3 bokstaver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2006 Det kan være det Lars. Og vår mann med sans for 3bokstaver har iaffal skaffa seg en bil med 4 ringer heldigvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...