#1 Skrevet September 21, 2006 Har Fk silverline sett åpå bilen og må heve den litt.. men jeg mangler disse 2 verktøyene jeg trenger for å få skrudd den opp igjen Er det noen i Bergen som har et sett liggende jeg kunne fått lånt noen dager? Hadde satt stor pris på det... pm eller 90 78 82 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2006 meiner du verktøyet til ringane på sjølve demparen?? eg har dette heima i garasjen:) og låne kan du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2006 til å justere høyden med... slike som en skrur opp de gjengene med har du dette hadde det vært genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2006 jepp. da snakker me om samme ting. ligger som sagt heima og eg er i byn no. kommer meg ikkje heim på eit par timer, men eg kan gje ein lyd når eg kjem heim. har du samme nr som før?? 907xxxxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2006 jeg er i byen selv... men skal sikkert hjem i kveld eller i morgen... har samme nr ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2006 jeg er i byen selv... men skal sikkert hjem i kveld eller i morgen... har samme nr ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...