#1 Skrevet September 21, 2006 Heisann, var ute for en merkelig ting med Golfen idag. Var ute å kjørte, låg i ca 60 km/t uten pådrag, så plutselig kjennes det ut som tenninga blir slokket, og EPC lyser. Tar da inn clutchen, og bilen går vanlig på tomgang. Prøver å gi litt gass, og dette fungerer. EPC lyser hele tiden. Så tar jeg clutchen ut igjen, og prøver å gi gass, men ingenting skjer. Slokka bilen og starta den igjen, og alt var som normalt. Skal innom Möller imorgen å få lest av feilkode, men er det noen andre som har vert ute for dette før? Bytta N75 ventilen til N75J igår, men det skal vel ikke ha noe å si? Har sjekka at alle slanger og slikt er på plass. Og ja, den er montert riktig Noen som har en formening om hva som skjedde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2006 38 stk som har tittet på og ingen som har en formening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2006 Feil på gasspjeld, gasspedalgiver eller signaler mellom disse. Feilsignaler fra bremselyskontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2006 Her er da feilkoden som kom opp med VAG-COM 17743 P1335 035 Overvåkning av motormoment 2 Reguleringsgrense overskredet Sporadisk (heldigvis ) Noen som kan ha en formening om hva dette kan være? Lokale mølleren hadde det ikke serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2006 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2006 17743 Engine Torque Monitoring 2 Control Limit Exceeded 1)3) - Large leak; check hose setup - Check intake air temperature sensor 1) For these malfunctions, ECM switches on the EPC warning lamp in instrument cluster. Significance of EPC warning lamp 3) For these malfunctions, ECM switches on the Malfunction Indicator Lamp (MIL) in instrument cluster immediately after recognizing the malfunction. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2006 Som vil si at jeg har en lekkasje etellerannet sted? Men det forekommer jo bare sporadisk? Dette har kun skjedd en gang, så jeg skjønner ikke helt hvordan det kan være lekkasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2006 Eller feil på tempsensor på inntaket,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 26, 2006 Og den sitter? Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...