innpress (ET15 på Golf II?)

Anbefalte innlegg

9x16 et 15 gudd shit på golf II ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x16 et 15 gudd shit på golf II ?

Må vel modifisere skjermkanten din litt, og sette på G60 skjermbuer. G60 skjermer har en utsparing i skjermen akkurat på topp av buen, der hvor skjermbuen skal stå - men det fikser du fint med en Dremel om du har "vanlige skjermer"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker fett det.. Fyller bra opp ihvertfall.. Har det på bilen min, tråden med bilder ligger på Volkswagen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med stivt nok understell og 215 dekk så skal dette gå akkurat..om du går klar fra gewinde på baksiden av dekket vel å merke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk på min gamle 2'er ialleall...... 215-40 dekk

golfenmin007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for positive svar som redda dagen min=) Da blir det sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare legge til som nevnt ovenfor så var mine hjulbuer på golfen godt moddet og kappet opp, men det gikk, subba litt i store dumper men ikke noe så fælt at det ikke gikk an og leve med.....: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det måtte til på min også.. Det går ikke på org.g60 skjermer.. kappet vekk litt stål på innsiden, men bak blir det glippe mellom to karroseri plater så der må du tette. Kappet vekk hele "leppen" som bygger innover på g60bredderne.

Hos meg subber det også kun ved stygge dumper.. Du overlever det...

Trenger vel kanskje ikke gå så drastisk til verks som meg, men skal ha på gewinde snart og da skal den gå lavt.. så bedre føre var...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapper vekk det som kan kappes vekk jeg, så på med breddere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rette innstillingen:) Kjøp hjulene og tilpass bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapper vekk det som kan kappes vekk jeg, så på med breddere.

Får kaste en brannfakkel inn i debatten jeg da, og det er at jeg aldri ville bygget en stylet Golf 2 nå med G60-bredere og 90-fangere. Hadde heller gått for litt høyere offset enn 15 eller brukt noe smalere felg enn 9x16 slik at man kan bruke et strekt 195/40 dekk. Orig.skjermer og små fangere ser mye bedre ut etter min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken ewr som baken, men ingenting kommer til å slå brede 16" felger med kant på golf 2 med racing (ikke old school look) look.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken ewr som baken, men ingenting kommer til å slå brede 16" felger med kant på golf 2 med racing (ikke old school look) look.

Jepp smaken er som baken, men noe av poenget med å bygge en Golf 2 nå som i utg.punktet er så "oppbrukt" må jo være å ikke gjøre alt likt som man gjorde på 90-tallet.

9x16 ET15 ser jo nesten moderat ut med de brede svarte G60-brederne, jeg tror 9x16 ET25 med orig. skjermer er minst like tøft ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.