225/30-20 på 8.5X20. Hvilket dekk anb.?

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling hva dekk som anbefales i denne dimmensjonen på denne felgen? hvilket merke er litt breie i den størrelsen?

Sleit med nankang hjul at de slapp luft mellom dekk og felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BF er vel bredere enn Nankang

Kryr jo ikke av produsenter av den dimmen. Har ikke problemer med mine BF på 9x20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BF er vel bredere enn Nankang

Kryr jo ikke av produsenter av den dimmen. Har ikke problemer med mine BF på 9x20

Tenkte faktisk litt på BF ja.

Og siden du bruker dette på 9X20 så burde det ihvertfall ikek være problem på 8,5 nei.

Får nok sjekke opp litt priser på dette da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville prøvd pirelli jeg ...kun gode erfaring med det ::....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjører med nanhkang på 9*20 225/30 på min sin og har ikkje nåke problem med at lufta sige ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nok gått for Bf jeg også. Har prøvd mange forskjellige merker (Michelin, Dunlop, Bridgestone...), og bf goodrich er de desidert beste etter min mening. blir nokk dette neste gang også : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjører med nanhkang på 9*20 225/30 på min sin og har ikkje nåke problem med at lufta sige ut..

Du gjør det ja.. hmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke prisen er avgjørende ville jeg valgt BF. De er ganske brede sammenlignet med andre merker i denne dimensjonen. Har kjørt på disse selv på 9" felg og det fungerte utmerket. Har også prøvd samme dimensjon i Nankang på 8,5" felg og det var omtrent like mye strekk som BF på 9".

Pris på BF hos http://www.poleposition.no er ca 10000,-. Nankang kan du få for 6000,- hos http://www.nordiskfelgimport.no

Det er en del andre merker som også har denne dimensjonen og prisen ligger noe midt i mellom de to nevnte merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleit med nankang hjul at de slapp luft mellom dekk og felg.

bør ikke være noe problemer med nankang på disse felga. men det kommer and på hvordan de blir montert. fikk nylig inn et pr 19" felger der de hadde vært hos en konkurent mange ganger og det seg hele tiden luft. fikk prøve meg og tokk av alt sammen igjend og la på . ikke boe problem, veit i grunnen ikke hvorfor ikke de andre fikk til, har mine teorier men.

si fra om du trenger hjelp da får du ta deg en tur så skal vi se om vi for fikset det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det normalt at Nankang NS-II skal være merkbart slitt etter 3-4000km ?

Inge, tenker på gammelbilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang dekk holder an halv sesong omtrent med normal kjøring, greier vel å bruke dem et år hvertfall, men syns dem blir slitt bara av å se på dem,, gjelder både 19 og 20 etter min erfaring hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det normalt at Nankang NS-II skal være merkbart slitt etter 3-4000km ?

Inge, tenker på gammelbilen din.

Kan ikke huske det var noen merkbar slitasje da jeg solgte bilen, men har fått høre fra andre som har disse dekkene at de slites fort.

Snakket med Andreas Skotner og han satte på sine samtidig som meg og de er utslitt nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde også valgt BF,e strålende fornøyd me mine,null sporing å ganske så minimalt me dekkstøy,har kun kjørt me mine i sommer så den store slitasjen er nokk ikje komt endå,så de holder vel neste sesong også,eller for å si de sånn,holder de 2 sesonger er eg fornøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nankang 225x30 på 8.5 har ikkje hatt problemer men to kompiser har 9 tms felg å har våre mye plaga med lufta seig ut, han eine kjøpte 235x30 hakook å fikk ny bil å kjøre å ikkje meir luft lekasje, han andre skifta til bf 225 å fikk ny bil han og,, eg kjøper ikkje nankang neste gang,, men hankook

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville prøvd pirelli jeg ...kun gode erfaring med det ::....:)

Enig der ja... Byttet til 245-30. 20 i pirelli Pzero Nero... Kjempefornøyd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for LENGE siden når jeg hadde audi A4 med 19" så sleit jeg ut det første settet med Goodyear eagle F1 dekk. 225/35-19 nye goodyear dekk kostet den gang ca 6000,- og med "ansatt rabatter" kom det ned i ca 3600,- pr stk...

Endte da opp med et pirelli P7000 dekk i 215/35-19 som skulle på framdekkene, 8.5" felg.. første morgenen etter omlegging var begge dekkene tomme for luft.. forsøkte å blåse de opp igjen og holdt ca et døgn før det var tomt igjen... Fyllte da inn en flaske med "dekktett" i hvert hjul, blåse opp igjen og siden den gang holdt det helt tett...

Så om det lekker litt ut, så kjør inn en flaske med "dekktett" så blir det sikkert bra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.