#1 Skrevet September 22, 2006 http://videos.streetfire.net/recentvideos/5/9bdddc54-6bee-4f00-bf23-984300e0607b.htm Mange fine kommentarer her ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2006 hørte ingenting pga musikken jeg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2006 Jeg hørte heller ingen kommentarer. Hvorfor i all verden legges det musikk til bilfilmer??? Faen, ikke legg til musikk!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2006 Jeg hørte heller ingen kommentarer. Hvorfor i all verden legges det musikk til bilfilmer??? Faen, ikke legg til musikk!!!!!!!!!! Bare å vaske øra sine litt så kommer nok lyden bedre frem Hører alt jeg, bruk høretelefoner så kommer lyden mye bedre frem. Lyden ble nok lagt på for å skåne de fine kommentarene litt: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2006 stor motor liten motor. møkkhuer som må legge til dritt p4 musikk for regge opp filmen. TABBE æsj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2006 når det er kjøring skal det ikke være musikk, er det filma fra utstilling og sånt, da kan det være musikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2006 stor motor liten motor. møkkhuer som må legge til dritt p4 musikk for regge opp filmen. TABBE æsj Veldig mye fornutig du sa her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...