#1 Skrevet Mai 25, 2004 Var seff ei bikkje som hoppa opp på døra mi og lagde riper i klarlakken. Skal kjøpe AutoGlym polish, men bør jeg rubbe først? og evt med hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Var seff ei bikkje som hoppa opp på døra mi og lagde riper i klarlakken. Skal kjøpe AutoGlym polish, men bør jeg rubbe først? og evt med hva? Bruk bikkja...hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2004 Den skulle vært pepra med haggel.. *sinna* Er ikke kjempekrise, men er bare så forbanna irriterendes. Regner med at det blir like bra som det var, men... %¤%!"¤"& 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2004 Få eieren av bikkja til betale for rubbing og polering hos spesialist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2004 Da dette skjedde på min forrige bil (attack by oversize Flat Coated Retriever), brukte jeg bare AutoGlym for hånd. Først Paint Renovator, så Super Resin Polish og til slutt Extra Gloss Protection. Det ble 99% bra, skulle vite om det for å ane at det hadde vært ei bikkje der. Men det kommer selvsagt an på hvor mye det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2004 Er Paint Renovator rubbing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Er Paint Renovator rubbing? ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Er Paint Renovator rubbing? Som svart ja, men det er helt ufarlig ved håndbruk, og heller ikke for skummel om man bruker maskin fornuftig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...