#1 Skrevet September 22, 2006 Som topic sier, jeg lurer på om noen kan si meg hvordan man kan fjerne den varsel lyden (høres sånn ca ut som:"ploing") som kommer når temperaturen utendørs kommer under 4 'C? Er det noen muligheter? Bilen er en vw passat 2000 modell og jeg har vag com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2006 plager den deg så færlt En ny lyd i bilen nå, vinterhalvåret! eller er det ikke kun, mellom -4 til +4 grader Men sikkert mulig på merkverksted. Der fikser de, setevarsler og div hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2006 Er da ikke så ille vel.. Burde vel fikse det med Vag-Com, ville jeg tro.. Ta en telefon til Auto Elite i Skien, 35590224 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2006 Jo det er ille:fy: . Fra nå av kommer den jævla lyden hver gang bilen startes (og når temperaturen svinger når man kjører) frem til våren. Det er kaldt her oppe i nord vet dere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2006 Du skulle prøvd å hatt Range rover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2006 Hadde en sånn stygg ploing lyd du nevne her når jeg bikka 140 å etter litt klei fant jeg faktisk ut at jeg kunne justere slik den plinga på den farta jeg ville.. endte jo opp med at jeg kleia den til å plinge vær gang jeg bikka 30 så BLE FORT LEI JA! men jeg trykte værtfall på venstre dings i speedon da så kom jeg inn på kjørekomputern å fikk tatt den vekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...