#1 Skrevet September 22, 2006 Skal tappe av og bytte til ny olje på girkassa.. hører noen lyder så vil sjekke om dette fungerer.. Noen som har bilde eller beskrivelse av hvilken skruer jeg skal løsne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2006 http://www.sandsmuseum.com/cars/elise/experience/maintenance/gearoilchange/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2006 Takk for svar.. På min bil blir det vel den 17mm pluggen som hodet går innover som e påfyllingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2006 Tappeskrue midt under på kassa, påfylling/nivåskrue rett foran venstre drivflens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2006 Tappeskrue midt under på kassa, påfylling/nivåskrue rett foran venstre drivflens. Takk takk, løye at alt av skruer skal lages sånn man må ha verksted til alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2006 Løsne på Påfyllinga først ,. Kjipt og ikke få opp den når du har tappet ut olja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2006 Løsne på Påfyllinga først ,. Kjipt og ikke få opp den når du har tappet ut olja Ja prøvde og lage til et verktøy som passet der til påfyllinga.. Men den satt så fast at jeg ikke tørr prøve mer, før jeg har fått tak i så stor umbraco.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2006 bruk en bolt med 17mm hode på ..eller muttere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2006 bruk en bolt med 17mm hode på ..eller muttere. Ja, gjorde dette, men ble for mye slakk i forhold til hvor fast den satt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...