#1 Skrevet September 23, 2006 Hei! Jeg er den stolte eier av en Audi 100 2.6 Quattro Avant og har støtt på et problem. Jeg hadde bilen på periodisk kontroll hvor det ble oppdaget av en av støtdemperene var lekk. Etter denne observasjonen bestemte jeg meg for å bestille 4 nye dempere\fjærer. Når jeg kjøpte bilen var det dog allerede et senkesett på bilen (ganske lavt, typ kan akkurat stikke hånda mellom hjul og hjulbue) Når jeg nå har bestilt meg et nytt sett forteller min mekanikervenn (etter å ha hatt bilen på bukk og støtdemper av) at de nye ikke passer i festene (bak iallefall). Er det noen som vet den orginale størrelsen som skal være på festene? Jeg mistenker nemmelig at festene er byttet ved påsetting av det forrige senkesettet og vil gjerne ha dette bekreftet før jeg begynner å si til selger av det "nye" settet at han er på bærtur når det gjelder å gi meg deler. På forhånd takk Eirik Zakariassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2006 [bump] dette er vel gjerne samme størrelse som S4 (C4 generelt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...