#1 Skrevet September 23, 2006 Legger inn for en annen: Trenger et el.skjema over motor til en S4 2,2 fra -91 til -94, eller S6 -95 til -97. Hvis noen har mulighet til å sende pr mail til: m02t@hotmail.com ville det vært fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2006 Legger inn for en annen: Trenger et el.skjema over motor til en S4 2,2 fra -91 til -94, eller S6 -95 til -97. Hvis noen har mulighet til å sende pr mail til: m02t@hotmail.com ville det vært fint. Kan jeg henge meg på denne tråden? skulle hatt det selv. event til catoutne@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2006 Legger inn for en annen: Trenger et el.skjema over motor til en S4 2,2 fra -91 til -94, eller S6 -95 til -97. Hvis noen har mulighet til å sende pr mail til: m02t@hotmail.com ville det vært fint. Kan jeg henge meg på denne tråden? skulle hatt det selv. event til catoutne@hotmail.com Tror jeg fikk sendt til dere begge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2006 Tror jeg fikk sendt til dere begge! takk skal du ha! var fine greier!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2006 Nice to be at service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2006 Hadde vært praktisk å fått dette lagt ut på forumet, så man ikke trengte å få det tilsendt på mail hver gang... Hvis du mailer det til meg, kan jeg finne et sted å legge det på nett. Adressen finner du på profilen min tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2006 Hei Hallvar. Vet jeg har fått dette av deg før. Men nå ligger det på pc`n min hjemme, og dit skal jeg ikke på en stund. Kan du sende til meg også på: jcskogs@gala.no Eg takkar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2006 Sendt til dere begge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2006 Hallvar: Fint om du kunne sendt til meg på magnus.thorvaldsen@statkraft.com også Driver å mekker litt på S4 nå, så skjema hadde vært knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2006 Hallvar: Fint om du kunne sendt til meg på magnus.thorvaldsen@statkraft.com også Driver å mekker litt på S4 nå, så skjema hadde vært knall! å der er det på tur til din innboks også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2006 hei hallvar. Hadde du kunnet sendt et til meg å,må si det hadde vært knall.? team_rotor@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2006 sendt til deg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2006 å der er det på tur til din innboks også. Mottatt, og det kom til nytte! Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2006 Heisann, lurte på om jeg kunne slenge meg på bølgen. Skulle hatt el-skjema jeg også. Hadde du orka å sende det på mail til meg også? anders@b4you.no På forhånd takk. Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 10, 2006 Heisann, lurte på om jeg kunne slenge meg på bølgen. Skulle hatt el-skjema jeg også. Hadde du orka å sende det på mail til meg også? anders@b4you.no På forhånd takk. Anders Dønn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 10, 2006 Hadde vært genialt om du hadde sendt til meg også Lasseopa@gmail.com Mvh Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2006 Hadde vært genialt om du hadde sendt til meg også Lasseopa@gmail.com Mvh Lasse Skulle være på tur til innboksen din nå! Egentlig skulle jeg jo tatt betalt for dette hehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 12, 2006 Du hallvar se her litt!!! Får du ikke til å sende til meg også! før mail server'n din går varm!!! Driver å ordner små feil som dette kunne kommet godt med. t-ankn@online.no På forhånd takk :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 12, 2006 (endret) Hallvar kunne ikke ha fått rigga det til meg også Kenneth.Nyheim@live.com mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 12, 2006 (endret) Du hallvar se her litt!!! Får vil ikke til å sende til meg også! får mail server'n din går varm!!! Driver å ordner små feil som dette kunne kommet godt med. t-ankn@online.no På forhånd takk :) Nå blir det jo ikke noe gave under treet fra meg den 24desember da! Hallvar kunne ikke ha fått rigga det til meg også Kenneth.Nyheim@live.com mvh Og det gjeder deg og Men dere kan jo sjekke innboksen fordi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 30, 2006 Hallå.. Viser dette kjemaet ka fargekode ledningen som gir signal fra lamdasonden og inn te hjerne er? Trenger hjelp! På forhånd takk mvh kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 16, 2006 Her er skjemaet i PDF format: http://www.home.no/montgomerie/koblings-skjema-s4.pdf Bruk adobe acrobat reader for å lese det. Har du ikke adobe acrobat, så kan det lastes ned gratis fra: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 16, 2008 noen som hadde giddi å lagt det ut på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 16, 2008 Hvis noen sender det til meg på ogs(snabela)ogsv.nl, så kan jeg legge det ut på et sted hvor det ikke blir borte igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 17, 2008 Hvis noen sender det til meg på ogs(snabela)ogsv.nl, så kan jeg legge det ut på et sted hvor det ikke blir borte igjen. Hvis du går inn i 4. post her finner du komplett koblingsskjema for S4. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=2742&highlight=koblingsskjema+S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...