Anbefalte innlegg

Heisann!

Hvor ligger de beste selvvask anleggene i byn? :)

DG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

parko er rimelig bra,har vist akkurat fått nytt selvvaskanlegg,står inne i en stor hall å,så ikke så kaldt om vinteren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

parko er rimelig bra,har vist akkurat fått nytt selvvaskanlegg,står inne i en stor hall å,så ikke så kaldt om vinteren:)

parko, hvor ligger det? ekke lommekjent her enda :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier meg enig i at denne plassen er kjempe grei å vaske bilen. Muligheter for stort sett det meste. Jeg sto i garasjen der en lørdags kveld å polerte bilen :D Var ikke planen å polere da, men hadde mye tid å slå ihjel ;) Og personellet har jeg positiv erfaringer med. de sa ikke no da jeg ble stående der i noen timer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier meg enig i at denne plassen er kjempe grei å vaske bilen. Muligheter for stort sett det meste. Jeg sto i garasjen der en lørdags kveld å polerte bilen :D Var ikke planen å polere da, men hadde mye tid å slå ihjel ;) Og personellet har jeg positiv erfaringer med. de sa ikke no da jeg ble stående der i noen timer...

Får kontakte de og høre om jeg kan stå der og polere bilen min da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.