#1 Skrevet September 23, 2006 Heisann! Hvor ligger de beste selvvask anleggene i byn? DG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2006 parko er rimelig bra,har vist akkurat fått nytt selvvaskanlegg,står inne i en stor hall å,så ikke så kaldt om vinteren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2006 parko er rimelig bra,har vist akkurat fått nytt selvvaskanlegg,står inne i en stor hall å,så ikke så kaldt om vinteren:) parko, hvor ligger det? ekke lommekjent her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2006 essoen midt i byen ved kinoen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2006 Her finner du PARKO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2006 Sier meg enig i at denne plassen er kjempe grei å vaske bilen. Muligheter for stort sett det meste. Jeg sto i garasjen der en lørdags kveld å polerte bilen Var ikke planen å polere da, men hadde mye tid å slå ihjel Og personellet har jeg positiv erfaringer med. de sa ikke no da jeg ble stående der i noen timer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2006 Sier meg enig i at denne plassen er kjempe grei å vaske bilen. Muligheter for stort sett det meste. Jeg sto i garasjen der en lørdags kveld å polerte bilen Var ikke planen å polere da, men hadde mye tid å slå ihjel Og personellet har jeg positiv erfaringer med. de sa ikke no da jeg ble stående der i noen timer... Får kontakte de og høre om jeg kan stå der og polere bilen min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...