Anbefalte innlegg

Jeg skal nå i vinter begynne å kjøpe styling til Passaten min.

Spørsmålet er da om styling, f.eks en frontfanger som er for 01 modeller, vil den passe til min 99 mod? Eller er jeg nødt å bare se etter styling som er akurat før 99? Det samme gjelder med skjørt, hekk, penserforlengelse, øyelokk, bakrutesenker, vinge, bredding egentlig all styling generelt.

Jeg har en passat typer 3b (om jeg har fått det rett med meg, så skal den i hvertfall være det.. ;) ), og vil styling til 3gb funke på min bil??

 

Har ikke så alt for mye peiling på dette så håper noen her inne kan hjelpe meg, sånn at jeg ikke bestiller feil når den tid kommer... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til fronten passer kun 3B

På sideskjørt og bak er 3B og 3BG likt omtrent

Det som er forskjell på 3B bakfanger og 3BG er at 3B er en hel ganger mens 3BG er todelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tsuen takk.... :D Da vet jeg litt mer hva jeg kan se etter..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere enn meg som syns det er forferdelig dårlig utvalg i styling til Passat 3B Sedan? Brukt en liten time på ebay nå, og jeg finner ingenting som er intressant.. spesielt baklykter, alle sotede er til Varaiant : bh : må vel frem med sotesprayten : dum :

 

Hovedlykter er også ett slit, har lyst på klarglass med sort innmat uten BMW epidemien.. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endel fangere/skjørter å slikt å få tak i, så det er greit nok da.

Baklykter er ett sorgens kapittel, kun Lexus å få tak i, og det er helt uaktuelt mener jeg!! Tilogmed NBS-passaten hadde originale baklykter. Frontlykter har jeg nå xenon-optikk/klarglass lik til NBS'en, bare ikke fra Hella, de er dyre. Kjøpte fra ebay.de. Så det eneste er vel å lakke de baklyktene du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns mye av stylingen var veldig voldssom.. ikke noe diskret og pent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns mye av stylingen var veldig voldssom.. ikke noe diskret og pent..

Eg har kjøpt Votex leppe til min. Votex er original styling som er stilrein og pen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder av votex kitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av leppa. Eg er usikker på korleis hekkskjørte og sideskjørtene ser ut.

Zender har også ei fin leppe, likner veldig på Votex.

Foran hagen11.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er eit noko dårlegt bilde av Zender leppa.

ingo44.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du om rieger leverer noe fint? vet at rieger har ei pen leppe til Golf Mk4, håpte dem hadde noe bra og diskret til passat også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor selges votex styling ? og zender leppa ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Votex får du i allefall kjøpt på Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor selges votex styling ? og zender leppa ?

I Noreg er det carstyling.no og bsbildeler.no som har Zender. Votex er som sagt original styling og kan fåes sjå lokal VAG forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.