#1 Skrevet September 23, 2006 Jeg skal nå i vinter begynne å kjøpe styling til Passaten min. Spørsmålet er da om styling, f.eks en frontfanger som er for 01 modeller, vil den passe til min 99 mod? Eller er jeg nødt å bare se etter styling som er akurat før 99? Det samme gjelder med skjørt, hekk, penserforlengelse, øyelokk, bakrutesenker, vinge, bredding egentlig all styling generelt. Jeg har en passat typer 3b (om jeg har fått det rett med meg, så skal den i hvertfall være det.. ), og vil styling til 3gb funke på min bil?? Har ikke så alt for mye peiling på dette så håper noen her inne kan hjelpe meg, sånn at jeg ikke bestiller feil når den tid kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2006 Til fronten passer kun 3B På sideskjørt og bak er 3B og 3BG likt omtrent Det som er forskjell på 3B bakfanger og 3BG er at 3B er en hel ganger mens 3BG er todelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2006 Tsuen takk.... Da vet jeg litt mer hva jeg kan se etter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2007 Noen flere enn meg som syns det er forferdelig dårlig utvalg i styling til Passat 3B Sedan? Brukt en liten time på ebay nå, og jeg finner ingenting som er intressant.. spesielt baklykter, alle sotede er til Varaiant må vel frem med sotesprayten Hovedlykter er også ett slit, har lyst på klarglass med sort innmat uten BMW epidemien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2007 Endel fangere/skjørter å slikt å få tak i, så det er greit nok da. Baklykter er ett sorgens kapittel, kun Lexus å få tak i, og det er helt uaktuelt mener jeg!! Tilogmed NBS-passaten hadde originale baklykter. Frontlykter har jeg nå xenon-optikk/klarglass lik til NBS'en, bare ikke fra Hella, de er dyre. Kjøpte fra ebay.de. Så det eneste er vel å lakke de baklyktene du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2007 syns mye av stylingen var veldig voldssom.. ikke noe diskret og pent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2007 syns mye av stylingen var veldig voldssom.. ikke noe diskret og pent.. Eg har kjøpt Votex leppe til min. Votex er original styling som er stilrein og pen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2007 bilder av votex kitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2007 Her er bilde av leppa. Eg er usikker på korleis hekkskjørte og sideskjørtene ser ut. Zender har også ei fin leppe, likner veldig på Votex. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2007 Her er eit noko dårlegt bilde av Zender leppa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2007 vet du om rieger leverer noe fint? vet at rieger har ei pen leppe til Golf Mk4, håpte dem hadde noe bra og diskret til passat også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2007 hvor selges votex styling ? og zender leppa ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 9, 2007 Veit ikke hvor de selger votex stylinga, men det er jo masse annet snacks på http://www.quality-autoimport.no da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 9, 2007 Votex får du i allefall kjøpt på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 9, 2007 hvor selges votex styling ? og zender leppa ? I Noreg er det carstyling.no og bsbildeler.no som har Zender. Votex er som sagt original styling og kan fåes sjå lokal VAG forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...