#1 Skrevet September 23, 2006 kjørte mot eydehavn i kveld, da så jeg en sinsykt rå rød bredda audi coupe (type85). den hadde glassfiber bredding og sportq panser,tror det var gruppe b vinge på den. det var også veltebur og to bøttestoler, møtte den i en sving så fikk ikke med meg skiltnr. noen som vet om den hørertil i område?? er vist flere som har sett den her de siste dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2006 Det er nok ingen bredda coupe du har sett...men en noe "oppskremt" urquattro. Hvis jeg ikke tar mye feil er det snakk om den som familien Frisak har hatt. Bilen er kjøpt av en i klubben og vil nok bli flittig brukt på diverse treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2006 kjørte mot eydehavn i kveld, da så jeg en sinsykt rå rød bredda audi coupe (type85). den hadde glassfiber bredding og sportq panser,tror det var gruppe b vinge på den.det var også veltebur og to bøttestoler, møtte den i en sving så fikk ikke med meg skiltnr. noen som vet om den hørertil i område?? er vist flere som har sett den her de siste dagene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=62468 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2006 ja regner med det ikke var noen vanlig coupe, men var ikke vanlige urquattro skjermer på den. disse var breiere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2006 tror det dar den på bilde ja, kjørte nesten i grøfta når jeg så den:p . sinsykt rå bil,det lille jeg fikk se av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2006 Traff selv denne på stoa tidligere idag. Tenkte på å spørre her selv, men da slapp jeg jo det:) Rå var den i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2006 Denne er nok havna i ei lita smelteverks-bygd rundtom her. Håper han kjører like pent med den som den forrige bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2006 Denne er nok havna i ei lita smelteverks-bygd rundtom her. Kan nok stemme det, jeg møtte den i natt, da kjørte den i den retningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2006 Har spotta den jeg å, dro en vill forbikjøring når jeg passerte, for en lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2006 Hehe, hadde en rundtur i pass. setet i dag.. kos bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...