#1 Skrevet September 23, 2006 Er det dumt å bruke Dremel på rust mht hvor høy omdreiningshastighet den har? Tenker da på synlige rustflekker utenpå bilen. Og hva slags "tilbehør" bør man bruke til den for å pusse med? Sånne "ruller" med sandpapir? Stålbørster? Pusse-stein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2006 Jeg brukte en slik "rull" med sandpapir når jeg tok bakluken min nå,ble så bra så Og de dypeste rustporene brukte jeg en litt spiss pusse-sten på. Btw: Skal du bruke noen av stålbørstene så bruk vernebriller,ståltrådene fyyyker rundt deg når du pusser,holdt på å få noen slike i øyet,skumle greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2006 Supert, da er det bare å fortsette i sporet jeg har lagd:) Kommer stadig over noen nye "roser" som må tas før kong vinter kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2006 Dremmel funker kjempe bra til rustpussing, gjorde det på min og det ble meget bra..brukte og sånn "rull" med sandpapir på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...