#1 Skrevet September 24, 2006 Når jeg starter bilen blinker håndbrekklyset og tre pip følger. Hva betyr denne varselen? Ingen tekst i display. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2006 Når jeg starter bilen blinker håndbrekklyset og tre pip følger. Hva betyr denne varselen? Ingen tekst i display. På min var dette pga at styreenheten for ABS var gåen.. Kosta 7000 for ny styreenhet. Og det ble borte! Blinker det stort (!) Utropstegn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2006 Ja, stort rødt utropstegn begynner å blinke 10-15 sek etter tenning og følges av tre pip. Men har skjedd i forbindelse med bytte av instrumentbord så meldingen er nok feil, må bare finne ut hvordan jeg kan bli kvitt den. Og da begynne med hva den betyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2006 Ja, stort rødt utropstegn begynner å blinke 10-15 sek etter tenning og følges av tre pip. Men har skjedd i forbindelse med bytte av instrumentbord så meldingen er nok feil, må bare finne ut hvordan jeg kan bli kvitt den. Og da begynne med hva den betyr Tror at det varsellyset kun gjelder for bremsesystemet, ikke skyt meg om jeg tar feil.. Har du vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2006 Nei Skulle gjerne fått testet det i VAG-COM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2006 Har du sjekka bremsevæska? Og om du ikke har egen lampe for klosser (gul) så kan den lampa tennes som slitasjevarsel. Bare ett forslag, husker ikke helt åssen det er på de golfene i farta... Men for all del, det kan ha skjedd noe i forbindelse med den byttinga oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2006 Nei Skulle gjerne fått testet det i VAG-COM Ville fått kjørt en feilsøking på ABS og sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2006 Yep skal få gjort det, men tipper det bare er instrumentbordet som viser feil. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...