Anbefalte innlegg

Sånn som de e no et de bare lagt opp en midlertidig bryter til grøft lysa mine..

Men eg he lyst å ha dei inn på lys bryteren i bilen.. når eg vrir ett hakk på bryteren, får eg park lys. Og vis eg drege den ett hakk ut lyse de ett lys for grøft lys. og enda ett hakk er de tåkelys bak.

Så sprøsmålet mitt blir da.. noen som veit hvilken ledninge ej skal koble mej innpå for å få grøft lysa på de andre hakket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du det hakket? Jeg hadde det ikke på min gamle A3. la derfor opp jallabryter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de va der. Eg hadde de ikke på gamle golfen min, så da måtte eg ha jalla bryter.

Men tengte eg kunne benytte me av at eg hadde de no å få de sikkelig.

Prøvde å se om der va lagt opp kabling orginalt men eg såg ikke noe så eg bare la nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker desverre ikke stikkerbetegnelsen for sprederne bak på lysbryteren, men skal prøve å huske å sjekke for deg på jobb i morra.

 

Hvis jeg finner det bør du kunne legge opp ledning fra den aktuelle stikkeren bak på lysbryteren og ut til releet for grøftelysa. Mål om du har strøm ut fra stikkeren først, men det tror jeg nok det er.

 

SKal prøve å huske det jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.