Anbefalte innlegg

Slik som jeg har forstått det så pleier folk i fra vacn treffes på arenum annenhver 14 tirsdag klokken 19.00. Jeg må bare ha det bekreftet at det er det i morgen, for da tar jeg turen.... *gleder seg*:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er i morgen det er treff !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik som jeg har forstått det så pleier folk i fra vacn treffes på arenum annenhver 14 tirsdag klokken 19.00. Jeg må bare ha det bekreftet at det er det i morgen, for da tar jeg turen.... *gleder seg*:evil:

 

 

Hei sann. Jeg legger ALLTID ut info om treffet noen dager før treffet, slik at ALLE før dette med seg. Bare litt treig da tråden skulle vært ute igår, men du får jaggu ta deg turen nedom...

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=561962#post561962

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vel, da kommer nok jeg med passaten og en kompis med en audi... blir kjekt dette... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer... IKKE! Bombe det da, har vel bare vært på ett treff... Men, er i lillehammer da og henter ny bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go'bilen er solgt og byttet ut i en gammel typ85 quattro som hverken er skilter på eller funker! Så spørs hvor lenge til jeg kommer meg på treff igjen... heh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.