#1 Skrevet September 25, 2006 Bilen det gjelder: 1993 Audi 80 sedan Jeg har nå hatt bilen min gjennom Olrud, VW-Audi dealeren på Hedmarken, på et karroseri verksted for bytte av frontrute og trekantruta bak på ene sida. Trekantruta pga tyveriforsøk. Nå som jeg har fått tilbake bilen er jeg heller lite fornøyd.. Frontruta er vel forsåvidt grei, litt ujevn lista rundt menmen. Det jeg ikke klarer å svelge er den trekantruta. Skal begynne med for noe da.. For det første, ei rute bestilt fra forhandler, burde ikke det være ei originalrute? Pilkington er vel ikke det? For det andre, bør ikke lista som settes på være i samme finishen som de andre? Og den tredje, denne sideruta bak skal da vel ikke bule innover:confused: Hvis dette er den typen ruter jeg kan forvente å få av en merkeforhandler, tror jeg jaggu turen må gå til skroten for å se om det er mulig å få tak på ei rute der. Er det slik at Pilkington lager rutene til Audi? (Litt usikker på om den her havnet i riktig forumdel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...