#1 Skrevet September 25, 2006 Audi`n er chippet av ts racing. orginal 110hk,nå ca 150hk,det som er problemet er at i noen gir av og til lader utrolig tregt så hvitt at den begynner og lader(har måler i bilen) hva kan det være? N75 Ventilen? Tenkte kanskje at det kunne bli raskere reaksjon om jeg bytter til N75J ventilen? det er ikke Luftmengdemåleren.har prøvd å byttet den! Det er akkurat som den dør en liten stund,drar ut gira,men dør ut ved noen girskift! Går ikke i nødmodus.for den lader hele tiden men utolig tregt! Håper noen har noen kloke svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2006 På min fars gamle A6 1.9TDI var det et filter som var potte tett. Der var det alfa omega fra før til etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2006 Les av feilkoder, og ta det derifra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2006 De finner ikke noe med vw audi tester.men Med et universalt diagnoseutstyr kommer det :insuginsmanifoild og trykk men har skjekket alle slanger og rør.alt er tett. kan det ikke være N75 ventiln da? har skiftet den før! eller andre følere? noen som har hvært borti dette? Langsom lading av turbotrykk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2006 På min fars gamle A6 1.9TDI var det et filter som var potte tett. Der var det alfa omega fra før til etter. Hvilket filter var det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2006 Har mye av de samme problemene på min 110hk tdi med mtm chip, bortsett fra at denne går i nødmodus hele tiden og lader veldig lite generelt og tåler lite før den går i nødmodus. Har også prøvd å sjekke dette rundt N75 ventilen, men delenummeret jeg har fått på en slik var til S2 (3b motor), er det denne folket bruker? Og passer den overhodet til tdi motorene? Skal prøve med en orginal ventil først (til tdi) og se om den i det hele tatt blir noe bedre, evt. så kan jeg sjekke med N75J ventil etterpå... *venter spent på deler* Min bil har dog vært slik helt siden jeg kjøpte den, så nå håper jeg at jeg snart får den i orden igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...