Bergen: Dekkhotell, hva ligger det på i pris?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som bruker det ?Fått pris på 745kr, men er ikke sikker på hvordan det ligger i pris. Noen som har en formening? Hjula på firmabilen som skal stues bort, hadde det vært privat ville jeg hatt de hjemme;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På nettsiden til Solberg Dekk står det dekkhotell fra kr 745,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En jeg jobber med betala en plass rundt 5-600kr meina jeg på.. i bergen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ordne dekklagring i oslo for 700kr pr år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ordne dekklagring i oslo for 700kr pr år.

Blir litt mye pes og sende de til oslo ofr lagring, ellers takk:) Ville kun høre hva det lå på om enkelte benyttet sjangsen til å ta blodpris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk også å sjekke hva som inngår i prisen, det er mange variasjoner ute og går.

 

- Bare lagring ?

- Sesongomlegg inkludert ?

- Vask av hjul ?

- Sesongpris eller årspris ?

- Forsikring ? (Noen tilbyr ikke dette, slik at det er eiers bilforsikring som gjelder v/brann/tyveri)

 

Er det en leasingbil bør leasingselskapet ditt ha en avtale du kan benytte om det er seriøst. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk også å sjekke hva som inngår i prisen, det er mange variasjoner ute og går.

 

- Bare lagring ?

- Sesongomlegg inkludert ?

- Vask av hjul ?

- Forsikring ? (Noen tilbyr ikke dette, slik at det er eiers bilforsikring som gjelder v/brann/tyveri)

 

Alt dette var inkl når jeg sjekket opp. Fort gjort at det blir en dyr affære!

Blir nok levering imorgen, og noe nye dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan lagre det for halvparten av prisen hos meg.. så skal jeg spyle dem rene også! hehe.. dyre greier det der med lagring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du kjøper eit nytt sett vintrerdekk hos solbergdekk som åpner snart i drotningsvik så får du gratis lagring av dekka dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan lagre det for halvparten av prisen hos meg.. så skal jeg spyle dem rene også! hehe.. dyre greier det der med lagring!

 

Jo takk for det Gaute, men har booka plass idag (men nå er det ikke jeg som må hoste opp for morroa): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.