Ålesund: Etterlyser eier av rød Audi Coupe?!

Anbefalte innlegg

Satt å kika på bildene fra den siste cruisingen nå nettopp, hvem er det som eier den røde coupen med karbon panser? Deg må jeg få kontakt med. Mye jeg vil vite om karbon delene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det e kun film Jahn.........men steike bra gjort!!! Trond Tysnes sin bil forresten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm...ok! må vite litt uansett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det e kun film Jahn.........men steike bra gjort!!! Trond Tysnes sin bil forresten.

Alt du veit da pål : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke så VELDIG vanskelig å se at det er film ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal få han på Carmelon til å legge slik film på interiørlistene mine.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg lurte forresten på hva det koster å legge slik film på ett panser.. regner med det er proffe folk som har lagt det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg lurte forresten på hva det koster å legge slik film på ett panser.. regner med det er proffe folk som har lagt det?

En kompis av meg fikk lagt på film på sin 200sx... Der har det begynt å dukke opp bobler.. Tror han betalt rundt 3000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååå, jeg kunne hvertfall ikke se at det var film:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000??? får jo nesten et carbon panser da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000??? får jo nesten et carbon panser da:P

Var det jeg også sa til han... :P Mener på det var en plass mellom 2500 og 3000,- han betalte... Er jo såklart litt jobb og filmen er vel ikke gratis heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej betalte 2500kr ferdi pålagt med film.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jo ikkje stikkes under en stein at det ser faktisk tøft ut på en Rød Coupe ...Samma om det er ekte eller ikkje...;)

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.