Trenger stalltips.. (Felger til Golf II)

Anbefalte innlegg

Skulle hatt noen nye felger til bilen min og stikkordet er billig!!Meeeen her er problemet, jeg vil jo ha feite felger itillegg..:rolleye: Felger med kant hadde jo ikke vært feil.. Tror jeg går for 15'' felger..

Tips om nye eller brukte felger, både med og uten dekk, som passer bra på en golf II tas imot med stooor takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt noen nye felger til bilen min og stikkordet er billig!!Meeeen her er problemet, jeg vil jo ha feite felger itillegg..:rolleye: Felger med kant hadde jo ikke vært feil.. Tror jeg går for 15'' felger..

Tips om nye eller brukte felger, både med og uten dekk, som passer bra på en golf II tas imot med stooor takk

Jeg har ett sett Borbet A tilsalgs, 2stk 7,5*16 og 2stk 9*16, nesten nye med ditto dekk.. 225/40 bak og 205-45 foran.. 6000kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett sett Borbet A tilsalgs, 2stk 7,5*16 og 2stk 9*16, nesten nye med ditto dekk.. 225/40 bak og 205-45 foran.. 6000kr

Hmm.. passer de rett på en golfII uten no modding eller spacers? har du noen bilder forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.