#1 Skrevet September 25, 2006 Skulle hatt noen nye felger til bilen min og stikkordet er billig!!Meeeen her er problemet, jeg vil jo ha feite felger itillegg.. Felger med kant hadde jo ikke vært feil.. Tror jeg går for 15'' felger.. Tips om nye eller brukte felger, både med og uten dekk, som passer bra på en golf II tas imot med stooor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2006 Skulle hatt noen nye felger til bilen min og stikkordet er billig!!Meeeen her er problemet, jeg vil jo ha feite felger itillegg.. Felger med kant hadde jo ikke vært feil.. Tror jeg går for 15'' felger.. Tips om nye eller brukte felger, både med og uten dekk, som passer bra på en golf II tas imot med stooor takk Jeg har ett sett Borbet A tilsalgs, 2stk 7,5*16 og 2stk 9*16, nesten nye med ditto dekk.. 225/40 bak og 205-45 foran.. 6000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2006 Jeg har ett sett Borbet A tilsalgs, 2stk 7,5*16 og 2stk 9*16, nesten nye med ditto dekk.. 225/40 bak og 205-45 foran.. 6000kr Hmm.. passer de rett på en golfII uten no modding eller spacers? har du noen bilder forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...