Anbefalte innlegg

Hei : vinke :

Har diteclakkforsegling på bilen min. Dette ble påført i februar i år. Men, jeg synes den begynner å bli dårlig. Noen som vet hva en etterbehandling koster? Eller må jeg betale full pris ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke garanti på 5 år eller noe sånt da på proff lakkforsegling at du skal slippe å polere eller noe lignende på det? Mener å huske det men veit ikke om det gjelder ditec.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med dårlig da? At bilen begynner å bli "tung" å vaske? Det er veldig enkelt å løse. Bland i et par dråper Zalo i vaskevannet ditt, slik at du får fjernet det fettlaget som har lagt seg utenpå forseglingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bilen er blitt "tung" å vaske. Så det er bare å ta et par dråper zalo i vaskebøtta ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst, for det som skjer er at trafikk-film og annen dritt legger seg som en hinne utenpå, og i følge Anders Haugen hos Haugens Bilshine, så vil de fettløsende stoffene i Zalo fjerne dette, og bilen vil bli glatt og fin å vaske igjen. Og det funker, har gjort det selv et par ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset Roger. : smil : Skal prøve det når det slutter å regne : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.