Anbefalte innlegg

Har en Audi 80 Quattro, det er en sånn Competition utgave, så er en 1994 mod med b4 karroseri.... sedan....

er ikke helt sikker på motorkoden osv, men er en 20liter 16v, 4cyl, 140hk

hvordan er det få på noe turbo opplegg på denna bilen? vil ha noe som er holdbart, som ikke blir ødelagt med en gang, og bilen treng ikke å ha mere hester enn den tåler, er ikke så viktig å ha mange hundre for min del, er dette mulig på en sånn motor jeg har? hva er det som må gjøres egentlig, har ikke så veldig mye greie på slikt... er det mye som må endres nedi motoren osv (innvendig)? hva koster noe slikt opplegg? vanskelig? er det noen plasser som utfører slike oppdrag?

ellers så er bilen helt orginal, eneste som er byttet ut er luftfilteret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst på original strøken 80 competition, bytte i A4 som allerede har turbo? :P

Nei, jeg kan vel ikke bytte bil nå, men det hadde frista hvis du hadde hatt lyst...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Audi 80 Quattro, det er en sånn Competition utgave, så er en 1994 mod med b4 karroseri.... sedan....

er ikke helt sikker på motorkoden osv, men er en 20liter 16v, 4cyl, 140hk

Du har motorkode ACE. Les litt i tråden du finner i signaturen min. Har bygget på/av samme motor som deg. Motoren din har for høy kompresjon til å begynne å overlade i original tilstand. Om du ikke er for erfaren med å skru selv ville kanskje det å bytte til feks en komplett 1.8T vært det enkleste. Ellers er mulighetene uenderlige. Jeg skal selge ut mye av 16VT-kitet mitt i løpet av en måneds tid, så det er bare å ta kontakt. Jeg må bare få tak i noen småting til mitt nye prosjekt først. Om du har lyst på sugetrim (fungerer så klart på tubo også) selger jeg en ferdig portet 16V topp også...

Competition burde kanskje holdes original, men slik jeg ser det er den ikke så spesiell. Bygg motor du. Drivverket er som vanlig bombesikkert.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.